Brandul românesc Anna Cori a deschis un magazin în AFI Palace Cotroceni

AFI Palace Cotroceni își extinde portofoliul magazinelor de fashion, prin lansarea celebrului brand românesc, Anna Cori. Parte a grupului Denis, Anna Cori completează mix-ul brandurilor românești din centrul comercial, cu o gamă largă de modele de încălțăminte și genți de o calitate superioară, oferind clienților o nouă experiență de shopping. Inaugurarea a avut loc ieri, iar magazinul ocupă o suprafață de 148 metri pătrați.
„AFI Palace Cotroceni deține peste 300 de branduri românești și de talie internațională, iar diversificarea ofertei de shopping este o preocupare constantă pentru noi. Ne bucurăm să anunțăm deschiderea magazinului Anna Cori, un brand românesc cu tradiție, care se aliniază marilor nume internaționale, dar și altor magazine românești de încălțăminte prezente în centrul nostru comercial, renumite pentru calitatea produselor, precum Musette, Benvenuti sau Veronesse”, declară Georgiana Oltenescu, Corporate Marketing Manager AFI Europe România.
Anna Cori aduce o gamă de extinsă de produse pentru publicul feminin, dar și pentru publicul masculin, încălţăminte elegantă, modele de pantofi pentru ţinute casual, în culori neutre sau în culori electrizante, în concordanţă cu cele mai noi tendinţe de pe piaţă. Pe lângă acestea, magazinul pune la dispoziţie o varietate de accesorii din piele și genți pentru femei.
Finisajele rafinate ale produselor Anna Cori sunt realizate cu materiale prime din Italia, iar modelele lor poartă semnătura lui David Vaccari, designer celebru pentru contribuțiile aduse la colecțiile celor mai mari case de modă din Italia.
Odată cu inaugurarea magazinului din AFI Palace Cotroceni, brandul Anna Cori ajunge la un număr de 25 de magazine în orașe importante din întreaga țară.
Anna Cori face parte din grupul românesc Denis, cu o tradiție de peste 20 de ani pe piața de încălțăminte din România. De asemenea, din grup face parte și brandul Why Denis, ce deține deja un magazin în AFI Palace Cotroceni.