Intrată pe piața festivalurilor prin asocierea cu Electric Castle, Lidl își sporește capitalul de imagine în România prin realizarea unui spot video a cărui coloană sonoră se bucură aportul unor artiști locali cunoscuți pe plan internațional: trupa Carla’s Dreams și Inna.
Noul spot Lidl este de tip manifest și pune în evidență familia, sub sloganul „Pentru că acasă e pe primul loc”, integrat în campania „Meriți să fii suprins”. Spotul aduce în prim plan familia, urmărind parcursul a doi îndrăgostiți și a fost regizat de danezul Rune Milton, cel care a creat anul trecut pentru Lidl spotul ce anunța noua identitate de brand a retailer-ului.
„Pentru că acasă e mereu pe primul loc, meriți să fii surprins este povestea fiecăruia dintre noi. Familia este punctul de sprijin în momentele dificile, locul de refugiu în care ne găsim întotdeauna liniștea, aici învățăm ce înseamnă dragostea. În 2016, ne-am asumat misiunea de a le oferi întotdeauna clienților Lidl momente suprinzătoare, de a fi și mai aproape de ei, și nu ne abatem de la această promisiune nici anul acesta”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
În mediul online, mesajul va fi susținut printr-un spot interactiv (în modulul desktop), unde românii sunt invitați să urmărească parcursul celor doi îndrăgostiți și să afle povestea lor, de la fiecare la amândoi. Noua campanie de imagine Lidl este live pe platforma surprize.lidl.ro, beneficiind de comunicare în TV, radio, online, cinema, PR & social media.