Din acest an, retailerul de bricolaj Dedeman este partener al Harvard Business School. În această calitate, a găzduit șase studenți ai prestigioasei instituții de învățământ din SUA care urmau cursul intitulat FIELD Global Immersion.

Acest curs are ca scop dezvoltarea abilităților manageriale în diferite culturi și contexte de business, iar ca urmare, studenții s-au aflat în România între 1 și 8 mai, unde au urmărit procesele de lucru și de interacțiune cu clienții din magazinul Dedeman de pe șoseaua Colentina din Capitală. La final, tinerii au fost chiar în stare să ofere și o serie de recomandări pentru eficientizarea acestor procese. „A fost o experiență inedită pentru noi să participăm în acest proiect. Ne bucurăm că informațiile pe care studenții le-au cules în contextul activității zilnice dintr-un magazin Dedeman i-au ajutat să ajungă la concluzii la care nu ar fi ajuns doar din discuțiile de la cursuri. Și propunerile pe care le-am primit de la ei au fost interesante, sunt lucruri văzute dintr-o perspectivă nouă”, a declarat încântat Dragoș Pavăl, președintele companiei Dedeman.

Studenții au analizat structura organizațională și design-ul magazinului precum și procedurile interne și au dezvoltat chestionare pe baza cărora au realizat interviuri cu angajați și clienți. Rezultatele acestora precum și propunerile au fost prezentate conducerii companiei care a promis că va analiza oportunitatea implementării lor. „Suntem recunoscători companiei Dedeman și tuturor angajaților implicați pentru felul în care au colaborat cu noi, dincolo de responsabilitățile lor normale de muncă. Studenții beneficiază incomensurabil de această experiență și avem încredere că la fel se întâmplă și cu partenerii noștri”, a spus la rândul său, profesorul Juan Alcacer, coordonator FIELD.

Dedeman este o afacere de succes a doi întreprinzători români. Din 1992, ei au dezvoltat o companie care a înregistrat un succes constant, grație unei strategii de afaceri centrată pe client, nevoile și cerințele acestuia. Principii solide, care dacă vreți, confirmă și că nu e musai să fii absolvent de Harvard ca să fii familiarizat cu popularul slogan, „clientul nostru – stăpânul nostru”.

Dedeman aniversează în acest an 25 de ani de activitate.