Kaufland România deschide marți, 16 mai, un nou magazin în Craiova, acesta fiind cel de-al treilea din oraș și cel de-al 115-lea al rețelei la nivel național.
Marele retailer va mai deschide cel puţin trei magazine în acest an în România după ce a deschis la Lugoj în februarie şi la Braşov în aprilie.
De altfel, Grupul Schwarz, din care fac parte Kaufland şi Lidl, tocmai a semnat pentru a lua un credit de 180 de milioane de euro de la BERD pentru extinderea celor doi retaileri în România, Bulgaria şi Moldova.
Revenind la magazinul din Craiova, al treilea din oraş, acesta este situat pe strada Doctor Nicolae Ionescu Sisești, nr. 23 – 23A. Unitatea are o suprafață de vânzare de 2.421 metri pătrați, dintr-o suprafață totală de 2965 metri pătrați. La noul magazin vor lucra circa 100 persoane.
Parcarea cuprinde 195 de locuri pentru mașini și12 rastele pentru biciclete.
Hipermarket-ul este prevăzut și cu spații comerciale, precum: farmacie Sensiblu, magazin Internity, punct Xpress de difuzare a presei, cofetăria Aida și bancomat ING.
Acest hipermarket beneficiază de o instalație de încălzire ecologică – un sistem care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale. Mai mult, 100% din energia utilizată în magazin este verde, provenind în totalitate din surse regenerabile.
Prin această extindere, Kaufland își reconfirmă poziția de cel mai mare retailer din România și în anul 2017. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marcă, mărci exclusive).
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România.
Ultimele rezultate financiare locale ale retailerului indică pentru anul 2015 o cifră de afaceri netă de 9,17 miliarde lei (puţin peste două miliarde de euro) şi un profit de 648,91 milioane lei (144 milioane euro), rezultate în creştere faţă de anul 2014. Cu noile magazine deschise anul trecut şi cu cele din acest an, e foarte probabil ca rulajul retailerului să crească.