Dedeman, unul dintre cei mai importanți retaileri de materiale de construcții și amenajări interioare din România, societate cu 100% capital autohton, împlinește anul acesta 25 de ani de existență.
„25 de ani înseamnă și mult dar și puțin”, spune Dragoș Pavăl, președintele Dedeman. „Dacă ar fi să ne comparăm cu mari concerne germane sau americane, suntem încă adolescenți. Dar în contextul istoriei noastre avem o vârstă respectabilă; sunt puține lucruri care dăinuie un sfert de secol în viața unui om. Iar pentru atingerea acestei pietre de hotar, acești 25 de ani, le mulțumim în primul rând clienților noștri exigenți, care ne-au ales pentru planurile lor, colegilor onești, muncitori și dedicați, furnizorilor și colaboratorilor dar și concurenților noștri, care ne-au determinat și ne-au mobilizat să găsim soluții astfel încât să fim cel puțin egalii lor. Grație tuturor aniversăm acum 25 de ani construiți împreună” a mai declarat oficialul companiei.
De-a lungul celor 25 de ani, Dedeman a dezvoltat și a pus la dispoziția clienților săi o gamă largă de produse, dar și servicii auxiliare, consiliere gratuită și chiar soluții de finanțare, totul într-un cadru prietenos, fie că e vorba de o vizită într-un magazin sau una online.
Dedeman aniversează cei 25 de ani de activitate și prin adoptarea unei noi identități vizuale. Ea este una temporară, urmând a fi folosită doar până la finele lui 2017. Noul logo Dedeman „25 de ani construiți împreună” este deja prezent în materialele de comunicare, e pe panourile stradale, în spoturile TV, în paginile ziarelor și bineînțeles în site-ul și aplicația Dedeman.
Datorită inovării continue, a parteneriatelor de încredere, a colaborărilor fructuoase cu furnizori locali, naționali și internaționali, a dezvoltării și specializării resurselor umane povestea Dedeman a marcat numeroase momente importante:
– de la 12.000 de produse prezente pe rafturile magazinelor în 2001 gama de produse s-a extins până la peste 45.000 de repere în prezent;
– în 2003 se deschide primul magazin Dedeman de mari dimensiuni, la Suceava, de 3300 mp.; în prezent acesta a fost relocat și are o suprafață de peste 13.700 mp;
– în 2009 rebranding-ul realizat de Brandient, care a creat „cățelul cu cască”, a câștigat premiul Best of Awards, cea mai înaltă distincție a concursului ReBrand100 din Statele Unite;
– în 2010 Dedeman a devenit lider de piață după cifra de afaceri;
– 2011 a fost anul în care numărul de angajați a depășit 5000; în prezent numărul acestora depășește 9400;
– Campania de comunicare din anul 2010 – „Fă o schimbare în viața ta!” realizată de agenția McCann Erickson a câștigat trofeul de aur la categoria Bricolaj și trofeul Grand Effie la Effie Awards Romania 2011;
– în 2012 Dedeman a devenit lider în bricolaj și ca număr de magazine, deschizând la Râmnicu Vâlcea unitatea cu numărul 28; în prezent rețeaua națională este compusă din 45 de magazine;
– în 2013 a fost lansat magazinul online urmat în 2014 de aplicația pentru mobil; în prezent aceasta din urmă oferă la rândul ei posibilitatea achizițiilor online;
– la începutul lui 2016 Dedeman a devenit patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est conform unui studiu realizat de PMR, din Polonia;
– în 2016 cifra de afaceri a companiei a depășit 1 miliard de euro.
În plus, de-a lungul timpului, Dedeman s-a implicat și în numeroase cauze sociale și de protecția mediului prin sponsorizări și parteneriate și a susținut în mod consecvent dezvoltarea sportului românesc prin amenajarea de terenuri de sport, sprijinirea organizării de competiții și sponsorizări și parteneriate, precum cele cu Simona Halep și Comitetul Olimpic și Sportiv Român.