JYSK a lansat colecția de accesorii și decorațiuni de Crăciun, într-o atmosferă hygge (cuvântul danez pentru confort sufletesc) specifică sărbătorilor scandinave. Noua colecție a retailerului european de mobilă și de decorațiuni interioare JYSK România, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, conține obiecte cu prețuri de la 5 la 300 de lei.

Colecția de iarnă a JYSK este inspirată din spiritul “hygge” și este structurată în funcție de două tendințe: un stil elegant și modern, denumit Crăciun strălucitor, cu sclipici, stele și lumini, căruia i se adaugă Crăciunul roșu, scandinav, cu brad, broderii și spiriduși. Prețurile obiectelor variază între 5 lei și 300 de lei, iar ele sunt disponibile în magazine în luna noiembrie.

Noua colecție include 150 de obiecte, printre care vaze, globuri, sfeșnice, perne în formă de stele, Moși Crăciuni, instalații luminoase de interior și exterior, decorațiuni și figurine. În plus, în această colecție se încadrează și cea Nordic Mood, așa că amatorii de “hygge” vor avea la dispoziție și perne, pături, fețe de masă și covorașe.

“Ne dorim ca românii să se bucure din plin de un Crăciun «hygge» și le punem la dispoziție ingredientele necesare, în forma unui tot unitar. Vrem totodată să îi inspirăm să combine decorațiunile, textilele, corpurile de iluminat și accesoriile speciale de sărbători pentru a compune un decor intim și personalizat, cu o atmosferă relaxantă și primitoare”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria.

Totodată, și în ce privește noua colecție, JYSK continuă să practice reducerile. În fiecare săptămână, începând de joi, clienții retailerului european beneficiază de campanii promoționale în ce privește diverse produse din colecție. Reducerile variază între 20 și 50%. Prima campanie, demarată pe 15 noiembrie, vizează instalațiile luminoase de interior și exterior.

Despre JYSK

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 50 de țări, are peste 20.000 de angajați și peste 2.500 de magazine.

Deținut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe 2 aprilie 1979 în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de granițele țării, odată cu deschiderea unui magazin în Germania.

Retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare comercializează o gamă variată de produse pentru casă și grădină.

JYSK a intrat pe piața din România în anul 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlanda și semnifică în limba daneză calități precum simplitatea, onestitatea și conștiinciozitatea.

În această toamnă, compania aniversează 11 ani de când activează în Romînia, moment marcat printr-o campanie specială. Rețeaua numără în prezent 62 de magazine, în orașe precum București, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgoviște, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Râmnicu Sărat, Sfântu Gheorghe, Oradea, Pitești, Mediaș, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Curtea de Argeș, Bistrița, Hunedoara, Balș, Brăila.