Compania IKEA România a lansat astăzi, 17 august, Catalogul IKEA 2018. În perioada 17 august – 7 septembrie, peste 800.000 de exemplare ale noului catalog vor fi distribuite în locuințele din București și împrejurimi.

De altfel, o parte de 1.500 mp din magazinul IKEA din Băneasa are şi o nouă compartimentare, unde vizitatorii trec printre blocuri de camere de zi, în care camerele au patru pereți (față de trei, cum aveau până acum). Marele retailer de mobilier și decorațiuni a investit în această compartimentare circa 100.000 de euro, potrivit reprezentanţilor IKEA.

Catalogul are 326 de pagini şi în acest an se concentrează pe camera de zi.

„Credem că această zonă a casei oferă foarte multe și abia așteptăm să descoperiți noul catalog în care camera de zi joacă un rol central,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.

Soluții în magazinul IKEA inspirate de vizitatori

Magazinul IKEA din București îi întâmpină de acum pe vizitatori cu mai multe soluții și idei pentru camera de zi, într-o amenajare cu totul nouă. În noua compartimentare, vizitatorii trec printre blocuri de camere de zi, în care camerele au patru pereți (față de trei, cum aveau până acum).

Înainte de a face schimbări majore în magazin, echipa IKEA a studiat preferințele vizitatorilor pentru camera de zi. Printre cele mai interesante răspunsuri din raport sunt cele legate de schimbarea preferințelor: trecerea de la mobila masivă, tradițională, la un stil modern, mai simplu, prin care se creează senzația de mai mult spațiu.

Culorile preferate ale finisajelor pentru mobilierul din camera de zi sunt maro închis, stejar, maro și mesteacăn. Camera de zi este și cameră pentru dormit pentru 8 din 10 români. Pentru aproape jumătate dintre ei, aceasta este principala cameră de dormit, iar pentru cealaltă jumătate este un spațiu în care dorm ocazional prietenii sau alți membri ai familiei. Camera de zi este principalul spațiu pentru socializare (pentru 85% dintre respondenți), spațiu de odihnă (45%), spațiu pentru divertisment și relaxare (pentru 44%).

Experiența digitală – Aplicația Catalogul IKEA

Varianta digitală a catalogului IKEA va fi disponibilă începând din 18 august 2017. Oamenii pot afla mai multe despre povestea din spatele editorialelor prin mini documentare video, pot plasa produse în cameră prin funcția de realitate augmentată și se pot uita la filme cu sfaturi care să îi ajute să își transforme singuri casa visată în realitate.

Noul meniu este mai intuitiv și îi ajută pe utilizatori să găsească mai ușor produsele pe care și le doresc.

Prețurile menționate în Catalogul IKEA 2018 includ TVA, sunt maxime și sunt valabile de la 1 septembrie 2017 până la 30 iunie 2018.

Despre IKEA

IKEA este o companie de retail mobilier și decorațiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Marca IKEA a fost înregistrată în 1943, în Suedia. În august 2016, IKEA Group deținea și opera 340 de magazine în 28 de țări sau teritorii, sub acord de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. În timp ce alte peste 40 de magazine IKEA erau francize deținute de alte companii decât IKEA Group.

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group.