De miercuri, 27 septembrie, Dedeman adaugă rețelei magazinul din Turda, ajunge la o rețea de 48 de unități și depășește pragul de 10.000 de angajați.

Următoarea deschidere pe listă este magazinul din București – Pantelimon, până la sfârșitul anului.

Magazinul din Turda este amplasat pe str. Ștefan cel Mare, nr. 19 iar costurile pentru teren și construcție s-au ridicat la peste 10 milioane de euro.

Noua investiție a companiei se desfășoară pe o suprafață de peste 43.000 mp din care 11.500 mp sunt ocupați de magazinul propriu-zis iar restul sunt dedicați spațiilor verzi, zonei de recepție și parcării cu 457 de locuri.

Deschiderea magazinului din Turda a presupus și crearea a 162 de locuri de muncă.

Odată cu primirea în echipă a celor 162 de colegi noi din Turda, compania Dedeman a depășit 10.000 de angajați.

“După 25 de ani de existență a companiei Dedeman, continuăm să investim în magazine noi, amplasate și în orașe mai mici”, a declarat Dragoș Pavăl, Președintele companiei Dedeman.

Direct proporțional cu suprafața magazinului, au fost amenajate 8 case de marcat. Pentru fluidizarea traficului, 6 dintre acestea au fost amplasate la intrarea în magazin iar celelalte două la raionul de materiale de construcții.

Magazinul din Turda este cea de-a patra investiție pe care Dedeman o inaugurează în acest an, următoarea pe listă fiind deschiderea magazinului din București – Pantelimon, până la sfârșitul anului.

Dedeman în cifre

– 48 de magazine, două centre logistice, parc auto propriu;

– peste 45.000 de produse ce acoperă 11 domenii;

– peste 10.000 de angajaţi;

– între 7.500 – 18.000 mp suprafaţa unui magazin;

Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români. Începând cu 1992, pe parcursul celor 25 de ani de activitate, compania a ajuns lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare.