Peste 200.000 de porci anual la Raftul Românesc al Kaufland

În acest an, Kaufland preia peste 200.000 de porci de la fermierii locali în cadrul programului Raftul Românesc, lansat recent. Cantitatea crește treptat, obiectivul asumat pentru 2020 fiind de 300.000 de porci/an.
Kaufland România a lansat Raftul Românesc – zonă special amenajată în magazine, în care sunt expuse separat produsele din carne de porc românească pentru a încuraja clienții să opteze pentru produse autohtone și a susține astfel economia locală.
Raftul Românesc este parte din primul program național pentru carne românească, inițiat de Kaufland, care ajunge astfel la peste 800 de porci preluați în fiecare zi, pentru a aproviziona magazinele din întreaga țară cu carne de porc de proveniență locală.
Raftul Românesc este singurul raion de pe piață dedicat exclusiv produselor locale și oferă un sortiment extins de 25 de produse din porc din România.
Raftul Românesc este disponibil de azi în magazinele Kaufland din București (Barbu Văcărescu și Basarab), iar până la finalul lunii aprilie va fi prezent în toate cele 119 hipermarketuri din rețea.
În prezent, 60% din carnea de porc din vitrinele Kaufland este românească, compania reușind prin acest program să reducă importurile.
Prin acest program, Kaufland România oferă fermierilor români garanția preluării integrale a porcilor crescuți în țara noastră, precum și sprijin pentru dezvoltare și consiliere.
,,Misiunea noastră prin acest program este să dezvoltăm, în mod durabil, agricultura națională și bunăstarea animalelor în lanțul de aprovizionare și să stimulăm creșterea producției interne de carne de porc”, a declarat Valer Hancaș (foto sus), Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România.
Florin Burculescu (foto mai jos), preşedinte Cooperativa Ţara Mea: Am muncit la programul “Raftul Românesc” mai bine de un an. E greu să strângi fermierii laolaltă, era şi mai dificil în condiţiile în care nu exista susţinere legală şi ne bucurăm că am găsit susţinere din partea Kaufland România.
În numai câteva luni de la inaugurarea inițiativei, din noiembrie 2017, și până la amenajarea Raftului Românesc în magazine, Cooperativa Agricolă Țara Mea, principalul partener al companiei din acest program, a înregistrat o creștere a business-ului pentru carnea de porc de peste 45%, reunind circa 100 de fermieri mici și mijlocii pentru această categorie.
Programul pentru mai multă carne românească la raft, implementat în magazine în cadrul Raftului Românesc, a fost inaugurat în 2017 de Kaufland România, în parteneriat cu Cooperativa Agricolă „Țara Mea”, Comisia pentru Agricultură, Silvicultură și Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale.
Carnea respectă criterii superioare de calitate, ce includ aspecte legate de tranșare, greutate, standarde microbiologice și de ambalare.
Petre Daea, ministrul Agriculturii: Vreau să întaresc faptul că trebuie să sporim efectivele de suine (specii de porci, n.red) pentru a avea consumatori pentru cerealele pe care fermierii le produc în România.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România.
Related posts: