Penny Market: Turda şi Mangalia, următoarele deschideri

Pentru anul curent fiscal, reprezentanţii Penny Market estimează o creştere a afacerilor din România cu 12 – 13% şi o creştere a profitul în acord cu creşterea rulajului. Ritmul de expansiune locală va fi la fel de rapid, cu 20-25 de magazine anual. Următoarele două deschideri pregătite sunt la Turda și Mangalia, a declarat Daniel Gross, Director General REWE România.

De altfel, de la începutul acestui an, discounterul a inaugurat două magazine, în Breaza și Târgu Jiu.

Bugetul de investiţii pentru anul 2018 de circa 80 milioane de euro.

REWE şi-a extins de curând şi depozitele logistice din Turda şi Ştefăneşti (de lângă Bucureşti) ale Penny, pe fiecare cu 5.000 de metri pătraţi, a declarat Daniel Gross, răspunzând unei întrebări Retailers.

REWE România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 miliarde de lei în anul calendaristic 2017, cu 5% mai mult în comparație cu 2016. Pentru divizia Penny Market, creșterea înregistrată a fost de 17% mai mult în comparație cu anul anterior.

Daniel Gross: În ultimii doi ani am avut un vârf de investiţii. Dacă 5% pare o creştere mică a REWE România comparativ cu piaţa de profil, acest lucru se datorează faptului că în anul 2016, grupul a închis cele şase magazine XXL Mega Discount, care în anul 2017 nu au mai avut afaceri. Astfel că au fost foarte multe costuri alocate resurselor umane pentru găsirea de job-uri angajaţilor care au părăsit XXL, costuri cu lichidarea stocurilor şi reorganizarea spaţiilor.

În respectivele spaţii foste XXL, 40% din suprafaţă este ocupată de Penny, restul fiind închiriat altor comercianţi. Tot anul trecut, compania a investit în 51 de unităţi remodelate.

Investiţiile sunt foarte mari şi pentru că 80% dintre magazinele Penny sunt construite de la zero, adică o nouă deschidere nu presupune doar amenajarea unui spaţiu închiriat.

“Astfel că, lăsând la o parte aceste investiţii, profitul a crescut în linie cu cifra de afaceri”, a mai precizat directorul citat.

Grupul a investit în anul 2017 peste 482 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei, ajungând astfel la un număr de 221 de magazine și 3 centre logistice. De asemenea, contribuția REWE România la bugetul de stat al României în anul precedent a fost de peste  136 milioane de lei.

Până în anul 2025, cei de la RWEW vor să investească peste 560 milioane de euro în România, buget alocat, printre altele, noilor deschideri, noi centre logistice şi remodelări.

Peste 4 milioane de euro sunt destinaţi transformării iluminării din cea clasică în iluminare cu led.

“Ne-am extins rețeaua în 2017 cu 26 de magazine, iar acest plan de creștere anual cu câte 20-25 rămâne în continuare valabil. Vom investi în România și vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de magazine”, a declarat Directorul General al REWE România.

Penny Market și-a mărit și numărul de angajați: în anul 2017, lucrau în total 4.300 de angajați în companie, cu 8% mai mult în comparație cu anul 2016. În prezent, vârsta medie în echipă este de 33 de ani.

Penny Market a intrat pe piața din România din anul 2005. În prezent, Penny Market are 62% dintre produse furnizate de producători care activează în România.

Pentru anul în curs, planurile Penny Market includ: investiții în expansiune în conformitate, încheierea procesului de remodelare a tuturor magazinelor.

Despre Penny Market

Penny Market este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 223 magazine Penny Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4.300 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2018 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.



Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Retailers.ro © 2019 All Rights Reserved