Coca-Cola intră pe un nou segment de piață

Compania Coca-Cola intră pe piața băuturilor pe bază de plante prin lansarea AdeZ, care combină sucuri naturale din fructe, semințe, îndulcitor de origine naturală din ştevie și vitamine/minerale.

Cea mai nouă gamă de produse din portofoliul Coca-Cola este reprezentată de băuturile pe bază de migdale, soia, orez și nucă de cocos.

Băuturile pe bază de semințe din plante precum migdalele, orezul sau soia, devin din ce în ce mai populare în rândul consumatorilor români, iar AdeZ reprezintă un prim pas al Companiei Coca-Cola în acest nou segment de piață.

Este o băutură fără zaharuri adăugate, excluzând astfel zaharurile care provin din ingredientele naturale, precum fructele și semințele.

AdeZ oferă o gamă diversificată de arome într-o dietă care include proteine din plante. Acestea sunt disponibile în ambalaje de 250 ml, care reprezintă o nouă categorie în segmentul de băuturi grab-and-go, dar și în ambalaje de 800 ml.

În România, AdeZ este disponibil în următoarele sortimente:

  • 250ml: Amazing Almond Mango-Passionfruit și Outstanding Oat Strawberry-Banana;
  • 800ml: Amazing Almond, Surprising Soy, Rockin’ Rice, Chilling Coconut.

„AdeZ atrage atenția prin ambalajul practic și inovator, produs din ingrediente cu până la 30% din plante, fiind 100% reciclabil. Acesta poate fi găsit în două variante: la 250 ml – două combinații curajoase de băutură din plante și suc de fructe pentru consum imediat, și 800 ml – alte patru sortimente de băutură pe bază de plante”, a declarat Miruna Smeureanu (foto mai jos), Director de Marketing, Coca-Cola România.

Brandul AdeZ este originar din Argentina, unde este foarte popular încă de la momentul lansării acestuia în anul 1988. În Mexic, Brazilia și Argentina este cea mai populară băutură din segmentul său. Compania Coca-Cola deține brandul din martie, 2017.

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume şi oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, și aproape 3.900 de produse.

 

Portofoliul companiei cuprinde 21 de branduri, dintre care 19 sunt  disponibile și în varianta cu mai puține calorii sau fără calorii. Printre branduri se numără: Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, VitaminWater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia și Gold Peak.

Produsele sunt în peste 200 de ţări iar consumul depăşeşte 1,9 miliarde de porţii pe zi.

În România, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Împreună cu partenerii de îmbuteliere ai grupului, sunt în top 10 angajatori din lume, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din sistemul Coca-Cola.



Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Retailers.ro © 2018 All Rights Reserved