Emilia Cremeria, brand de înghețată artizanală, originar din Italia, a deschis cea de-a 9-a unitate din România, în Promenada Mall din București.

Emilia Cremeria este un business în continuă dezvoltare încă din 2015, de la prima sa inaugurare. Astfel, dacă în anul 2017 cifra de afaceri netă a fost de 11,6 milioane de lei, „anul trecut aproape ne-am dublat cifra de afaceri față de anul precedent”, a declarat Alexandru Sautner, administrator al firmei, alături de soţia sa Flavia-Ioa­na Maxim (ambii în foto mai jos).

Cei doi soţi au adus brandul din Italia şi sunt asociaţi în business cu omul de afaceri german Heinz Piskay.

Cele 20 de sortimente de înghețată ale mărcii au în noua unitate din Promenada (foto mai jos) un spațiu total de circa 60 mp, în care este inclus şi laboratorul din spatele barului.

Cele mai multe dintre celelalte unități deschise au suprafețe puțin mai mari, care pot să ajungă la 80 mp, au declarat pentru Retailers.ro reprezentanţi ai firmei.

Explicaţia creşterii substanţiale a afacerilor poate fi motivată de mai mulţi factori: brandul s-a făcut mai cunoscut clienţilor, pe de o parte, iar pe de altă parte anul trecut s-a mărit şi numărul de unităţi. Printre acestea se numără una în Mega Mall şi două unităţi sezoniere în Mamaia.

„În plus, un avantaj este acela că la români, în privința consumului de înghețată, diferența iarnă vară nu este foarte mare, astfel că nu este o afacere foarte afectată de sezonalitate. Subliniez că la Emilia Cremeria îngheţata se pregăteşte în fiecare zi, adică e proaspătă, nu… întărită. Avem laborator de preparare iar materia primă e importată din Italia”, a declarat Alexandru Sautner.

În prezent, Emilia Cremeria deține în total nouă unități, localizate în: Băneasa Shopping Center, Mega Mall, Afi Palace Cotroceni, pe Strada Franceză – Centrul Vechi, Park Lake, Promenada Mall – București. În restul țării, Emilia Cremeria este prezentă în Mamaia-Constanța, Timișoara și Cluj-Napoca.