Gregory’s mai deschide două unităţi în franciză pe Lipscani şi în Băneasa Shopping City. În plus, compania grecească îşi continuă consolidarea pe piața din România și semnează pentru cinci noi locații în Capitală. Toate unitățile Gregory’s din România sunt operate în sistem franciză.

Gregory’s își propune să îmbine tradiția produselor autentice grecești cu noile tendințe alimentare. În perioada verii, Gregory’s oferă o gamă variată de specialități de cafea, deserturi și gustări cu un conținut ridicat de fibre și proteine. Ambele unități – Lipscani și Băneasa Shopping City – se ocupă și de evenimente speciale.

“Trecem printr-o perioadă de creștere a pieței de coffee & food snack din România. Apetitul consumatorilor pentru produsele grecești este în creștere. Acest lucru ne este confirmat de cei aproximativ 1.000 de clienți din România care ne aleg zilnic, atât pentru cafeaua de dimineață, cât și pentru gustările de peste zi. Am semnat deja contracte pentru a deschide noi magazine în zone precum: Militari, Balotești, Colloseum Retail Park, Mihai Bravu și o clădire de birouri. Vom continua să ne dezvoltăm folosind modelul de franciză și căutăm parteneri pentru a prelua viitoarele locații, pregătiți să lucreze alături de noi”, a declarat George Makridis (foto), CEO al Green Break SRL, compania care deține brandul Gregory’s în România.

Toate produsele Gregory’s sunt preparate cu ingrediente – majoritatea aduse direct din Grecia – de la avocado din Creta, linte de origine Farsala, iaurt grecesc și deserturi pe bază de rodie. Din meniu fac parte plăcinte tradiționale precum Bougatsa, Spanakopita, plăcinta Feta, alături de rețetele originale de Freddo Espresso sau Freddo Cappuccino. Un bar de vitamine este disponibil în fiecare locație și pune la dispoziție fresh-uri din fructe și legume proaspăt stoarse, precum și specialități vegane sau cu conținut scăzut de calorii.

Despre Gregory’s

Cu o istorie de 47 de ani, brandul Gregory’s este, în prezent, al 9-lea cel mai mare lanț din domeniul coffee & food snack din Europa, cu peste 340 de unități operate în Grecia, Cipru, Germania și România.

Gregory’s oferă o largă varietate de plăcinte tradiționale grecești, sandvișuri, o selecție bogată de cafele și freshuri, având peste 250.000 de clienți zilnic la nivel global.