Câștigătorii Galei Premiilor eCommerce 2019

Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIV-a, își anunță câștigătorii. Lensa.ro este Magazinul Anului în E-Commerce, obținând cel mai bun scor din grupa Proffesional.
Deja o tradiție a evenimentului dedicat comerțului electronic și marketingului digital, Competiția Magazinelor Online GPeC și-a desemnat câștigătorii în cadrul celei de a XIV-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce.
Cei care și-au înscris magazinul online în competiție au beneficiat de un audit integral al website-ului lor din partea celor mai recunoscuți experți în eCommerce și digital marketing din România.
Premiul pentru magazinul anului în eCommerce a fost câștigat de Lensa, website dedicat comercializării de ochelari de vedere, ochelari de soare și lentile. În ceea ce privește câștigătorii celorlalte categorii, website-uri precum PiatraOnline, XpertBeauty sau F64 au reușit să obțină cele mai bune punctaje din partea juruiului.
„Mă bucur să văd și anul acesta jucători noi pe piață, care reușesc să inoveze și să se diferențieze. Este încă o confimare a faptului că piața de eCommerce este în continuă creștere și că evoluează în direcția cea bună”, a declarat Andrei Radu, organizatorul GPeC.
Câteva dintre categoriile premiate și câștigătorii acestora:
Lista completă a premianților poate fi consultată pe website-ul evenimentului: https://www.gpec.ro/blog/the-winners-take-all-castigatorii-editiei-a-xiv-a-a-competitiei-gpec
Despre GPeC
GPeC a pornit ca un eveniment de pionierat în comerțul electronic din România, cu o primă ediție organizată în 2006. Luând startul într-o perioadă în care comerțul online se afla în stadii incipiente, GPeC a fost partenerul dezvoltatorilor de magazine online, al antreprenorilor și comercianților online, al specialiștilor în marketing, contabilitate sau vânzări pentru afacerile online.
În contextul digitalizării, evenimentul a crescut și s-a adaptat la noile nevoi de învățare ale specialiștilor în marketing și comunicare, în prezent adresându-se tuturor brandurilor care activează în Digital, dar și zonei Corporate interesată de digitalizarea afacerilor tradiționale.
No related posts.