Penny Market: 7,5 mil. € în sustenabilitate în ultimii doi ani

Penny Market a anunțat pentru întâia oară, zilele trecute, suma investită în proiectele de sustenabilitate: 7,5 milioane de euro. În același timp, compania publică în premieră rezultatele non-financiare aferente anilor 2017 și 2018.

Printre cele mai recente magazine deschise se numără sustenabilitate (județul Suceava) şi Penny Market Măcin (județul Tulcea), cu care reţeaua a ajuns la un număr de 244 de magazine în România.

Printre principalele realizări ale discounterului Penny Market se numără creșterea colaborărilor cu furnizorii din România pentru principalele categorii de produse fresh – 80% dintre furnizori sunt din România, cât și acțiunile de reducere a efectelor negative asupra mediului precum echiparea în proporție de 89% a magazinelor cu iluminare de tip LED.

“În ultimii doi ani, am inițiat o serie de proiecte cu impact atât la nivel de angajați, cât și la nivel de clienți și comunități locale. Acești doi ani au fost intenși, am testat din ce în ce mai multe soluții prietenoase cu mediul și am crescut procentul de furnizori locali cu care lucrăm” a declarat Daniel Gross, Director General Penny Market.

Toate acțiunile Penny Market din domeniul sustenabilității sunt încadrate în patru piloni, fiecare dedicat îndeplinirii unei serii de obiective durabile stabilite de ONU.

Principalele realizări ale Penny Market încadrate conform celor patru piloni de sustenabilitate sunt următoarele:

Produse verzi

  • 60% din sortimentul permanent Penny Market provine de la furnizori locali
  • 80% dintre furnizori sunt din România

Energie, climă și mediu

  • Iluminatul este realizat prin becuri LED în proporție de 89% în magazinele Penny Market și 100% în centrele logistice
  • Pungile de cumpărături de unică folosință au fost eliminate de la vânzare în 2018 în toate magzinele din țară

Angajați

  • 4,1% scădere în rata de fluctuație a angajaților
  • Sute de angajați au participat ca voluntari în programele de implicare socială ale companiei

Implicare socială

  • Susținerea educației prin sponsorizarea unor programe precum “Vreau în clasa a 9-a”, program de burse pentru elevii din învățământul dual, care a beneficiat de sprijin financiar în valoare de 72.000 lei în 2018
  • Promovarea sportului prin acțiuni precum extinderea parteneriatului cu Federația Română de Fotbal pentru încă patru ani și susținerea de noi echipe reprezentative și competiții

Despre Penny Market

Penny Market este parte a grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Rețeaua are trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos (lângă Bucureşti), Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny Market în România este alcătuită din 244 de magazine la nivel național și o echipă de peste 4.500 de angajați.

Scurt istoric

De la deschiderea primelor două magazine Penny Market la Medgidia și Ploiești în iunie 2005, la 4 ani după intrarea pe piața din România a REWE România în 2001 prin deschiderea magazinelor XXL Mega Discount, grupul s-a axat pe un singur brand și pe creșterea Penny Market pe piața din România.

În 2017 au regândit formatul magazinelor XXL Mega Discount și au transformat 6 dintre ele în magazine Penny Market, ceea ce a implicat și închirierea spațiilor libere rămase altor companii internaționale. În 2018, extinderea reţelei a continuat sub un singur brand – Penny Market, rețeaua ajungând atunci la 236 magazine.

Grupul REWE este un grup internațional de retail și turism care include două grupuri independente ce provin, la rândul lor, din două firme:

REWE-ZENTRALFINANZ EG, Cologne (RZF) și REWE – Zentral – Aktiengesellschaft, Cologne (RZAG).



Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Retailers.ro © 2019 All Rights Reserved