Kaufland România inaugurează azi, 22 aprilie 2021, un magazin în Târnăveni, județul Mureș, ajungând la o rețea națională de 142 de hipermarketuri.
Noul magazin este situat pe Strada Victoriei nr.15 A, și are o suprafață totală de peste 4.500 metri pătrați, dintre care peste 2.700 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.
În această perioadă, programul de lucru se va alinia restricțiilor în vigoare impuse de autorități și va începe de la 7:00 și până la 21:00, de luni până duminică.
Magazinul are o parcare cu 191 de locuri, din care 8 sunt destinate persoanelor cu dizabilități, 6 pentru părinți și 12 rasteluri pentru biciclete. Totodată, noua locație dispune și de o stație e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.
Hipermarketul este prevăzut cu 6 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service.
Despre Kaufland România
Cu o cifră de afaceri de circa 13 miliarde lei în anul trecut financiar, Kaufland România, a patra companie de pe plan local după cifra de afaceri, a investit în România 300 milioane euro și a generat în economia locală o contribuție totală de 1,9 miliarde euro (valoare brută adăugată totală), ceea ce reprezintă 0,9% din PIB-ul României şi a avut o contribuție la bugetul de stat de peste 192 milioane euro prin taxe și impozite. Cifrele reies dintr-un studiu de impact socio-economic realizat de compania KPMG.
Clasarea Kaufland în topul celor mai mari companii care activează pe plan local nu e o noutate. Şi în anii trecuți a ocupat acelaşi loc şi, în plus, în perioada recentă, companiile din comerț precum Dacia, OMV Petrom, Rompetrol, British American Tobacco sau Dedeman ocupau mereu primele 10 locuri locuri în top. Interesant este că astfel de companii au o contribuție foarte mare nu doar la bugetul de stat ci şi la crearea de locuri de muncă pe orizontală, în economia locală.
Spre exemplu, Kaufland a generat prin activitatea sa peste 68.000 de locuri de muncă cu normă întreagă în România, direct, indirect și indus, echivalentul a aproximativ 1,3% din forța de muncă națională. Studiul KPMG arată că fiecare angajat direct Kaufland în România sprijină angajarea altor 4 persoane în întreaga economie românească, prin crearea de noi locuri de muncă.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 142 de magazine în România.