Penny România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei (cca. 1 miliard de euro), reprezentând un avans de 19% raportat la 2019.  Compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020, în creștere cu 54% comparativ cu anul anterior.

Ca planuri de viitor, compania își propune să investească 5.128 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice.

Anul acesta, compania vizează deschiderea a 25 de magazine în țară și construcția celui de-al patrulea depozit, la Filiași, județul Dolj.

Totodată, Penny România urmărește remodelarea a 100 de magazine în 2021 și a întregii rețele de magazine până în 2022.

În 2020, Penny România a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine, continuându-și planurile de expansiune într-un context dificil.

Anul trecut, compania a deschis 20 de magazine în noul format Penny, încheind anul cu un total de 276 de magazine.

Pennya intrat pe piața din România în anul 2005.

Daniel Gross (foto mai sus), CEO Penny România, a declarat: „Anul trecut a fost un adevărat test pentru noi. (…) Cifrele raportate ne indică faptul că am trecut testul”.

Despre Penny

Penny este parte a grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea are de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău iar spre finele anului ar urma să deschidă al patrulea centru logistic la Filiași, județul Dolj. Rețeaua Penny în România are 283 de magazine și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați.