Producatorul francez de lactate, Danone, a raportat ca vanzarile globale consolidate au crescut cu 7,7% la 10,4 miliarde de euro in prima jumatate a anului 2012, cresterea fiind determinata de expansiunea in Asia ce a completat declinul vanzarilor inregistrat in Europa si majorarea pretului la materiilor prime.
In perioada ianuarie-iunie 2012, profitul net ajustat a urcat la 911 milioane de euro, de la 874 milioane de euro in perioada similara din 2011.

Divizia de lactate a inregistrat vanzari crescute cu 2,1% in al doilea trimestru al 2012, reflectand o usoara scadere de – 0,3% in cazul volumului si o crestere de 2,4% in cazul valorii. Vanzarile din Europa au fost in scadere in aceasta perioada, fiind afectata de o deteriorare rapida a cererii din sudul Europei, in special in Spania.

Compania detine marcile Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.