Cora Romania a prelucrat  in primele patru luni ale anului curent  zilnic 12 tone de aluat pentru paine si comercializeaza zilnic 130 de tipuri de paine in cele zece hipermarketuri din retea, in crestere fata de opt tone cat se prelucrau in aceeasi perioada a anului trecut. Astfel lantul de hipermarketuri Cora a realizat o cifra de afaceri de 2, 06 milioane de euro din vanzarea de paini, in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada din 2012, potrivit oficialilor companiei.

“Cresterea cea mai mare a fost inregistrata in cazul baghetelor, unde vanzarile au avansat cu 25% in primele patru luni ale anului comparativ cu 2012. Trei sferturi din vanzarile de baghete vin din hipermarketurile din Bucuresti. Pretul unei baghete este usor peste 1 leu”, spune Ana Maria Florea, responsabil relatii publice Cora Romania.

Potrivit Patronatului Roman din Industria de Morarit si Panificatie (Rompan), romanii consuma astazi cu 10 kilograme de paine mai putin pe cap de locuitor decat in urma cu zece ani. In 2011 acesta a scazut la sub 100 kg/cap de locuitor.

Cora Romania are in acest moment zece magazine, in Bucuresti (patru)  si sase in provincie, la Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanta si Bacau. Cu ajutorul acestora a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 359 milioane de euro, in crestere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii de noi magazine, potrivit datelor furnizate de companie.

Pentru 2013 lantul de hipermarketuri are in plan deschiderea centrului comercial din Constanta, la sfarsitul lunii iulie, a hipermarketului din Ploiesti, in octombrie, si lansarea oficiala a magazinului online coradrive.ro.