Relansarea gamei Antregrig cu comentata reclama a porcului albastru si noile retete si ambalaje ale pateurilor Hame au determinat o crestere a vanzarilor cu peste 50% in primele noua luni ale anului si o castigare a cotei de piata.

Reluarea campaniei publicitare “Porcul albastru”, alaturi de strategiile de business au adus cresteri semnificative brandului Antrefrig, anume cresterea cu 3,4% a cotei de piata in valoare pe pate ficat in conserva (in perioada iunie-iulie 2012 versus iunie-iulie 2011), in conditiile in care marcile private ale marilor retele isi continua puternic dezvoltarea”, a declarat  Marcela Mitáčková, Marketing and Development Director la Hame Holding.

Cresterea cotei s-a facut in defavoarea competitorilor, piata de produse din carne in conserva (pate, carne propriu-zisa si mancaruri) fiind in al patrulea an consecutiv de declin (la jumatate ca volum fata de 2008, anul de reper al industriei de profil).

Producatorul marcheaza aniversarea a 100 de ani a brandului Antrefrig in Romania prin lansarea a doua articole  in editie limitata, „Antrefrig pateu’ cu gust de 1912”, respectiv „Antrefrig pateu’ cu cognac”,  produsele fiind disponibile pe piata incepand cu mijlocul lunii octombrie.