Vacuta Milka creste in preferintele iubitori de ciocolata

In primele sase luni ale anului piata de ciocolata s-a miscorat cu aproximativ 10%, dar brandul de ciocolata Milka detinuta de KraftFoods a continuat sa inregistreze cresteri luand din cotele brandurilor concurente. Astfel acesta a avut o crestere cumulata de 2% in primul semestru potrivit datelor firmei de cercetare Nielsen, fata de aceeasi perioada a anului precedent, in timp ce pentru segmentul tabletelor plusul a fost de 4%.
Brand managerul Milka, Mihaela Maftei, a explicat aceste cresteri prin prisma investitiilor constante, in 2011 26 de noi produse fiind lansate.
Kraft Foods este prezenta pe piata locala incepand cu marci precum: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, belVita. Afacerile Kraft Foods Romania au inregistrat un avans de 5,5% anul trecut fata de 2010, pana la valoarea de 563,5 milioane de lei, potrivit raportarilor oficiale.
No related posts.