Danone introduce pe piata porcusorul Ghita,ursul Mirel si dihorul Tony

“Noua categorie de produse se adreseaza unui public pretentios, mereu in cautare de diferentiere asa cum sunt adolescentii, iar Danone De Baut vine in premiera pe piata cu o propunere cool pentru zona de bauturi. Ne asteptam ca DDB sa fie primit foarte bine de public si sa depasim un milion de produse vandute in urmatoarele sase luni”, a declarat Anca Stroe, director de marketing al Danone Romania.
Pentru a se asigura ca produsul va avea succes, Danone Romania a organizat un proces de creatie bazat pe o echipa tanara, agentia Cohn& Jansen, dar si cinci adolescenti cu varste cuprinse intre 15-19 ani.
Cele trei variante au si trei mascote carora li s-au atribuit roluri inspirate din viata adolescentina: porcusorul Ghita, venit in Bucuresti din provincie, ursul Mirel, un tip aparent dur, dar totusi sensibil, si dihorul Tony, smecherul sentimental din Berceni.
No related posts.