După ce din 2017, Nicoleta Eftimiu a fost desemnată să conducă operațiunile locale ale Companiei Coca-Cola, acum a fost numită la conducerea operațiunilor Companiei Coca-Cola din Europa Centrală. Activitatea Coca-Cola România va fi coordonată din această toamnă de Paris Nikolopoulos (foto), noul Franchise Country Manager.
Din poziția de Franchise Director Central Europe, Nicoleta Eftimiu va coordona, începând cu această toamnă, activitățile companiei desfășurate la nivelul celor 6 țări din regiune: Elveția, Austria, Liechtenstein, Cehia, Slovacia și Ungaria. Promovarea Nicoletei Eftimiu vine ca urmare a rezultatelor excepționale obținute după doar doi ani și nouă luni petrecuți la conducerea operațiunilor locale, fiind de altfel prima femeie care a ocupat poziția de Country Manager Coca-Cola România.
”Sunt mândră să preiau o funcție regională în cadrul grupului Coca-Cola, venind dintr-o țară recunoscută pentru performanțele remarcabile”, a declarat Nicoleta Eftimiu (foto mai jos), noul Franchise Director Central Europe.
Mandatul din Romania va fi preluat de Paris Nikolopoulos, care a ocupat anterior poziția de Franchise Country Manager pentru Coca-Cola Elveția.
Nikolopoulos vine cu 15 ani de experiență în Sistemul Coca-Cola.
“România este una dintre cele mai importante piețe pentru Sistemul Coca-Cola, cu o dezvoltare rapidă și multe idei inovatoare, de succes, în ceea ce privește portofoliul de produse și strategiile de marketing” – Paris Nikolopoulos, noul Franchise Country Manager, Coca-Cola România.
Despre Nicoleta Eftimiu
Nicoleta Eftimiu s-a alăturat Sistemului Coca-Cola în urmă cu 16 ani, inițial în echipa Coca-Cola HBC România, unde a ocupat poziția de Category Manager Stills and New Business. A făcut apoi pasul către Coca-Cola România, ocupând, în cei 15 ani alături de echipă, atât poziții locale, cât și regionale – de la Brand Manager, până la Marketing Director.
La începutul anului 2017, Nicoleta Eftimiu a fost desemnată să conducă operațiunile locale ale Companiei Coca-Cola, devenind prima femeie care a ocupat cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei din România. Nicoleta a reușit să consolideze poziția României la nivel de grup, aceasta regăsindu-se astăzi printre cele mai performante piețe ale companiei în Europa Centrală și de Est.
România este considerată astăzi un hub regional de inovație la nivelul Sistemului Coca-Cola.
Despre Paris Nikolopoulos
Paris Nikolopoulos are o vastă experiență în cadrul Sistemului Coca-Cola, unde a ocupat, în ultimii 15 ani, atât poziții locale, cât și regionale. În perioada 2004-2013 a activat în cadrul Coca-Cola HBC Elveția, ultima poziție deținută în cadrul organizației fiind cea de Chief Financial Officer. În 2013 s-a alăturat Companiei Coca-Cola, divizia Central Europe, în calitate de Commercial Finance Director, iar în martie 2016 și-a extins responsabilitățile, fiind promovat în funcția de Franchise Country Manager Elveția.
Paris Nikolopoulos a studiat economia la University of Piraeus și deține o diploma de Master of Science acordată de Lancaster University. De-a lungul timpului, a participat la programe de leadership și management la London Business School și Harvard Business School.
Despre Compania Coca-Cola
Coca-Cola oferă consumatorilor din peste 200 de țări peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul include mărci precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Împreună cu partenerii de îmbuteliere, compania are peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.