Flanco a inregistrat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri de aproape 25% – la 137 milioane de euro, pe fondul extinderii suprafetei de vanzare cu 10%, la peste 44.500 metri patrati si a atins o cota de piata de 13%  – a anuntat retailerul de electrocasnice si electronice, potrivit Mediafax.

Rezultatul este mai mic decat obiectivul initial al companiei pentru 2012, de 140 milioane de euro.

“Flanco a obtinut o crestere de 25% a cifrei de afaceri, gratie investitiilor in modernizarea retelei de magazine, (..) in managementul portofoliului de produse, atingand astfel obiectivul propus pentru 2012. Rezultatele obtinute confirma faptul ca modelul nostru de business si strategia de pozitionare alese sunt oportune si ne diferentiaza pe o piata in care eroziunea preturilor si strategia «copy-paste» au fost singurele metode de stimulare a vanzarilor din ultimii ani“, a declarat directorul general al companiei, Violeta Luca.

Flanco a investit peste 2,5 milioane de euro in reteaua de magazine, atat in modernizarea, remodelarea si extinderea unor spatii deja existente, cat si in deschiderea unor magazine noi in orase precum Iasi, Sibiu, Cluj, Oradea, Ploiesti, Deva, Targoviste sau Bucuresti.