Flanco: Crestere de peste 25%, dar sub asteptari

Rezultatul este mai mic decat obiectivul initial al companiei pentru 2012, de 140 milioane de euro.
“Flanco a obtinut o crestere de 25% a cifrei de afaceri, gratie investitiilor in modernizarea retelei de magazine, (..) in managementul portofoliului de produse, atingand astfel obiectivul propus pentru 2012. Rezultatele obtinute confirma faptul ca modelul nostru de business si strategia de pozitionare alese sunt oportune si ne diferentiaza pe o piata in care eroziunea preturilor si strategia «copy-paste» au fost singurele metode de stimulare a vanzarilor din ultimii ani“, a declarat directorul general al companiei, Violeta Luca.
Flanco a investit peste 2,5 milioane de euro in reteaua de magazine, atat in modernizarea, remodelarea si extinderea unor spatii deja existente, cat si in deschiderea unor magazine noi in orase precum Iasi, Sibiu, Cluj, Oradea, Ploiesti, Deva, Targoviste sau Bucuresti.