Rio Bucovina isi consolideaza pozitia de lider in Bucuresti printr-o noua productie

Aceasta se adauga celorlalte doua fabrici din portofoliu aflate in Vatra Dornei si Timisoara, obtinand astfel o capacitate anuala totala de imbuteliere de 400 de milioane de litri.
“Anul 2013 reprezinta un an foarte important in care ne dorim nu doar sa ne consolidam pozitia de lider pe piata apei plate imbuteliate din Capitala si pozitia a treia la nivel national, ci sa ne crestem volumele de vanzari si sa ne extindem portofoliul de produse”, a declarat Razvan Iancau, director general al Rio Bucovina.
In perioada decembrie 2012 – mai 2013, Rio Bucovina a raportat o cota de piata in volum de 9,5% din total piata de apa imbuteliata din Romania, iar brandul Bucovina a inregistrat o crestere a cotei de piata, ajungand la 8%. In ceea ce priveste cota de piata in volum a marcii Bucovina din categoria de apa minerala naturala carbogazificata din Romania, aceasta s-a ridicat la 2,6% din piata de apa carbonatata.
Marcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt Bucovina (apa minerala naturala plata si carbogazificata); La Vitta si Malibu (apa de masa); La Vitta, Malibu, Bon Ton, RIO (bauturi racoritoare carbogazoase); Golden Horse ( bautura energizanta) si La Vitta – produse alimentare.
No related posts.