Agricola Bacau: Vanzarile la salamurile crud-uscate au crescut cu 10% in primele noua luni

Agricola International, cea mai importanta companie a grupului care cuprinde productia de carne de pasare, reteaua proprie de magazine si operatorul logistic, a inregistrat dupa primele trei trimestre ale anului o crestere a cifrei de afaceri cu 5%, ajungand la 280,88 milioane de lei.
“La carnea de pui continuam sa crestem, insa am diminuat ritmul de crestere al ultimilor ani si ne orientam mai mult spre profitabilitate. Am ajuns la 30 septembrie la 26.309 tone vandute, fata de 24.486 tone in perioada similara a anului trecut. Pretul mediu al perioadei este cu 5% mai mare fata de anul trecut, insa majorarea vine din mixul de produse cu valoare adaugata mai mare, cum ar fi produsele transate si cele dezosate. Urmam in continuare o strategie de crestere, incurajati fiind de faptul ca in ultimii cinci ani, de criza, am dublat vanzarile la carnea de pasare, ceea ce ne indreptateste sa continuam in a ne fixa obiective indraznete”, a declarat presedintele companiei, Grigore Horoi.
La categoria semipreparate si produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, in ianuarie-septembrie s-a inregistrat o crestere a vanzarilor totale cu 5%, pe fondul mentinerii volumelor comercializate.
In schimb, la categoria oua de consum, Avicola Lumina Constanta a comercializat cu 25% mai putine oua decat in primele noua luni ale anului trecut, in conditiile in care pretul mediu al acestui produs a fost cu 21% mai mic.
“Dupa cum spuneam si in vara, piata oualor pentru consum a fost una complet atipica, pentru un lung interval de timp costul de productie al oului fiind mult sub pretul de vanzare”, a declarat Horoi. In contextul in care firma de la Constanta realizeaza si activitati conexe, de comert cu produse alimentare si cereale, cifra de afaceri dupa dupa luni este cu doar 9% mai mica fata de anul trecut, compensand partial scaderea volumului de oua produse si comercializate, mentioneaza Agricola.
No related posts.