Producatorul autohton  de  mobila  Lemet a crescut anul trecut cu 10% (la o cifra de afaceri de 231 milioane de lei), in conditiile in care piata de mobila a fost in scadere anul trecut, in primele zece luni, cu 1,7% procente fata de aceeasi  perioada a anului 2012, fiind estimata la  aproximativ 2,4 miliarde de lei.    

Performantele  au fost determinate de investitiile  in  tehnologie  care  implicit  au  dus  la  realizarea  de  produse  noi,  de  dezvoltarea  continua  de  programe  noi  de  mobila, dar si de dezvoltarea retelei de magazine LEM’S cu noi unitati  amplasate in special in galeriile comerciale tip mall-uri.  

“Reteaua de magazine de mobila LEM’S a  fost unul din pilonii care au sustinut evolutia pozitiva. Am stiut asta  inca  din  2005  cand  am  demarat strategia  de  acoperire  nationala  a  retelei  de  magazine”,  a declarat  Alexandru Rizea, director general al Lemet.  

In prezent, reteaua a ajuns la un numar de peste 100 de magazine de mobila (magazine Lem’s  si  parteneri  Lemet)  si  o  suprafata  totala  de  retail,  la  nivelul  intregii  tari,  de  peste  65.000  de  mp.  Doar  in  2013  compania  a  investit  peste  12  milioane  de  lei  pentru  deschiderea  a  11  noi  magazine  LEM’S in orase mari.  

Dintre  produsele  de mobilier lansate  recent,  segmentul  de  produse  premium  creste  constant.  Aproximativ 48% din  vanzarile  realizate  anul  trecut  sunt  reprezentate  de  produsele  premium  si  lux.  ”In  2013  am  vandut peste 3.000 bucatarii Gazelle si aproximativ 1.000 livinguri New York. Sectorul premium este in crestere si va continua acest trend si in anii urmatori”, precizeaza Alexandru Rizea.