Lemet, crestere a vanzarilor de mobila datorita extinderii in mall-uri si a gamelor de produse noi

Performantele au fost determinate de investitiile in tehnologie care implicit au dus la realizarea de produse noi, de dezvoltarea continua de programe noi de mobila, dar si de dezvoltarea retelei de magazine LEM’S cu noi unitati amplasate in special in galeriile comerciale tip mall-uri.
“Reteaua de magazine de mobila LEM’S a fost unul din pilonii care au sustinut evolutia pozitiva. Am stiut asta inca din 2005 cand am demarat strategia de acoperire nationala a retelei de magazine”, a declarat Alexandru Rizea, director general al Lemet.
In prezent, reteaua a ajuns la un numar de peste 100 de magazine de mobila (magazine Lem’s si parteneri Lemet) si o suprafata totala de retail, la nivelul intregii tari, de peste 65.000 de mp. Doar in 2013 compania a investit peste 12 milioane de lei pentru deschiderea a 11 noi magazine LEM’S in orase mari.
Dintre produsele de mobilier lansate recent, segmentul de produse premium creste constant. Aproximativ 48% din vanzarile realizate anul trecut sunt reprezentate de produsele premium si lux. ”In 2013 am vandut peste 3.000 bucatarii Gazelle si aproximativ 1.000 livinguri New York. Sectorul premium este in crestere si va continua acest trend si in anii urmatori”, precizeaza Alexandru Rizea.
No related posts.