In cadrul campaniei marca Lidl „1 leu pentru copacul meu” vor fi organizate sase sesiuni de impadurire, la care si-au confirmat deja prezenta vedete precum Keo, Skizzo Skillz, Proconsul si Nicole Cherry. Cele sase evenimente sunt programate pentru datele de 2 si 3 aprilie.
In cadrul concertelor Mix Music Evolution, organizate de Lidl in 2012, spectatorilor din anumite orase li s-a oferit ocazia de a participa la campania „1 leu pentru copacul meu”, platind pretul simbolic de 1 leu pentru un bilet de intrare la concert. Donatiile astfel stranse vor fi folosite pentru desfasurarea unor activitati de plantare de copaci in Campulung Moldovenesc, Falticeni, Roman, Onesti, Mangalia si Eforie Nord.
In data de 2 aprilie, vor avea loc sesiuni de impadurire in Campulung Moldovenesc, incepand cu ora 09:00, in Falticeni, incepand cu ora 12:00, in Roman, incepand cu ora 14:00 si in Onesti, incepand cu ora 17:30. In data de 3 aprilie, sesiunile de impadurire vor avea loc in Eforie Nord, de la ora 11:00 si in Mangalia, de la ora 13:00.
”Prin demararea unor asemenea proiecte, Lidl investeste intr-un viitor mai verde si isi afirma preocuparea pentru protejarea comunitatilor de riscurile poluarii. O sesiune de impadurire este o actiune cu un impact sustenabil si pozitiv asupra mediului, de ale carei efecte vor beneficia generatiile viitoare”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania.