Carrefour si Lidl, cei mai activi retaileri in media

Pe locul patru se afla Auchan cu 2.388 de mentiuni, urmat de Kaufland cu 1.680 de mentiuni. Mega Image este in top cu 1.474 de mentiuni, iar Metro a inregistrat in primele trei luni 1.288 de materiale. Flanco este pe locul opt cu 1.199 mentiuni, urmat de Dedeman cu 969 mentiuni si Cora cu 954 mentiuni.
Top hipermarket-uri, supermarketuri si discounteri
Carrefour conduce clasamentul la categoria hipermarket-uri cu 4.672 de materiale inregistrate pe toate mediile de difuzare, in intervalul 1 ianuarie-31 martie. Pozitia a doua este ocupata de Auchan cu 2.388 de materiale, urmat de Kaufland cu 1.680 de mentiuni. Cora a inregistrat in intervalul analizat 954 de mentiuni, iar Real 841 de mentiuni.
La categoria supermarketuri, Mega Image conduce clasamentul cu 1.474 de mentiuni, urmat de Angst cu 662 mentiuni. Grupul olandez Spar, intrat pe piata romaneasca din 2005, este pe locul trei in top cu 359 de mentiuni. Pe locul patru de afla Carrefour Market cu 94 de materiale, urmat, la mica distanta, de Succes Nic Com cu 67 de mentiuni.
La categoria discounteri, Lidl este brandul cel mai activ, din punct de vedere al numarului de materiale inregistrate, 2.568. Billa ocupa locul doi in top cu 723 de materiale inregistrate in primele trei luni ala anului 2014. Profi este pe locul trei la categoria discounteri cu 701 materiale inregistrate, urmat de Penny Market XXL cu 649 mentiuni.
Top Do-it-yourself
Dedeman este primul retailer de la categoria DIY in topul aparitiilor media, inregistrand 969 de mentiuni. Pozitia a doua este ocupata de Praktiker cu 904 de mentiuni, urmat de Bricostore cu 518 mentiuni. Retailer-ul austriac bauMax este pe locul patru in top cu 486 mentiuni. Hornbach a inregistrat in intervalul analizat 444 de materiale, situandu-se astfel pe locul cinci in clasament.
Din cele 30.442 de mentiuni inregistrate in perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014, aproximativ 80% au fost in mediul online.