Flanco Retail a inregistrat vanzari de 197 milioane lei in primele patru luni ale anului, in crestere cu 11% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2013. Au revenit puternic produsele electrocasnice cu o crestere medie de 10-15% in functie de tipul de produse, fiind cautate cele care fac economie de energie, spatiu sau timp.
Cresterea acestor categorii este sustinuta de revigorarea creditelor de consum, pe fondul cresterii increderii consumatorilor in evolutia economica viitoare.
Electronicele au inregistrat un avans de 6%, sustinut de produsele audio-video si penalizat intr-o masura semnificativa de segmentul foto, iar IT-ul a inregistrat si el un plus de 2%, cu crestere pe tablete, dar mai degraba regres pe notebook-uri.
„Inceputul lui 2014 indica, pentru noi, revenirea optimismului in consum si reluarea unor cresteri care, chiar daca nu mai sunt la fel de spectaculoase ca in trecut, se bazeaza pe nevoi reale si conduc la crearea unor trenduri pozitive sustenabile,” arata Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail.
Compania a continuat si in 2014 investitiile in retea, deschizand un nou magazin la Cluj, si continuand programul de remodelare, care a inclus pana in prezent 42 de magazine. Bugetul alocat in 2014 pentru expansiunea si modernizarea retelei se apropie de un milion de euro.