Grupul belgian Liebrecht&Wood, din care face parte Fashion House Outlet Centre operat de Fashion House Group, intentioneaza sa dezvolte un parc de retail, inclusiv un centru de tip outlet la Cernica. Dezvoltarea proiectul ar urma sa inceapa in a doua parte a anului 2015, potrivit Mediafax.
“Ne focusam pe proiectul pe care il avem in prezent in Bucuresti si de asemenea detinem 42 de hectare de teren in zona de est a Bucurestiului, Cernica Park. In prezent, dezvoltam acest teren cu drumuri, electricitate si canalizare si planul nostru este sa incepem in a doua parte a anlui viitor dezvoltarea proiectului, compus din Retail Park Fashion House si dintr-o componenta de petrecere a timpului liber. Discutiile cu retailerii din Fashion House Bucharest West Park cu privire la al doilea centru de tip outlet in partea de sud a Bucurestiului sunt pozitive”, a declarat Brendon O’Reilly, managing director al Fashion House Group.
Centrul de la Cernica ar urma sa aiba 17.500 metri patrati, 93 de magazine si 1.400 de locuri de parcare, terenul fiind amplasat chiar langa autostrada Bucuresti-Constanta.
Deschis in 2008 Fashion House Outlet Centre, centru cu o suprafata inchiriabila de 20.000 de metri patrati, are 53 de chiriasi incluzand branduri precum Adidas, Puma, Levi’s, Diesel, Gatta, Tom Tailor si Guess.
“In prezent sunt 11 spatii goale in parc, dar adaugam tot timpul noi chiriasi. In ultimele 12 luni am semnat 6 noi contracte, iar ceea ce este important este ca vedem un numar mai mare de retaileri interesati sa deschida magazine in centre de tip outlet in acest an. Dupa cativa ani de incetinire economica, retailerii in Romania sunt interesati acum de expansiune, cautand noi cai de a-si creste businessul, utilizand ca mijloace un centru de outlet, pentru a vinde stocurile ramase din sezoanele anterioare”, a adaugat reprezentantul Fashion House Group.
Potrivit acestuia, sectorul centrelor de tip outlet este anticiclic, ceea ce inseamna ca in perioade de incertitudine la nivelul economiei, consumatorii cauta centrele de tip outlet.