Cosul mediu de cumparaturi al clientilor digitali Chic Ville este dublu ca valoare fata de cel offline, astfel un cos mediu de cumparaturi online se ridica la valoarea de 240 de lei, in timp ce cel offline la 134 lei.

Chic&Ville“De-a lungul timpului, am observat diferente semnificative in ceea ce priveste comportamentul de consum in offline vs. online. Daca ne uitam la cifre, observam ca in online romanii cheltuie aproape de doua ori mai mult decat la o vizita in magazinul offline. Acest lucru se datoreaza faptului ca pot comanda un numar mare de produse, de diferite dimensiuni, printre care si obiecte de mobilier, si beneficiaza de transport gratuit la comenzile care depasesc o anumita suma. (..)Mai mult, intimitatea de acasa permite o navigare indelungata pe site si o cautare targetata a produselor”, a mentionat Marius Serbanescu, director de achizitii al Chic Ville.

“Observam diferente la nivel de regiuni si in ceea ce priveste traficul pe care il inregistreaza magazinul online, din diferite orase. Astfel, aproximativ 30% din numarul de comenzi provin din Bucuresti, urmate de Cluj, Timisoara, Brasov si Constanta”, a adaugat Marius Serbanescu.

La acest moment Chic Ville are doua magazine in Cluj, unul in Bucuresti si un magazin online.