Centrul comercial AFI Palace Cotroceni este evaluat la 401 milioane de euro, in crestere cu 7% in comparatie cu anul trecut.
Venitul operational net al mall-ului a fost de 7,4 milioane de euro in T3 si de 22 milioane de euro in primele 9 luni ale lui 2014, ceea ce reprezinta o crestere cu 4%, in comparatie cu aceleasi perioade din 2013.
In baza rezultatelor inregistrate in primele noua luni, venitul operational net pentru 2014 este estimat sa ajunga la aproximativ 30 de milioane de euro.
Vanzarile retailerilor din AFI Palace Cotroceni, cu exceptia hipermarketului, au crescut cu 4,3% in T3 2014 si cu 3,7% in primele 9 luni ale anului in comparatie cu aceleasi perioade ale anului trecut. In prezent, rata de ocupare este de peste 98%.
In plus, AFI Palace Cotroceni a avut rezultate stabile si in ceea ce priveste traficul (numarul de vizitatori ai mall-ului), inregistrand o medie de 52.000 de vizitatori pe zi in primele 9 luni ale lui 2014, anterior rezultatelor din cel de-al patrulea semestru.
AFI Palace Ploiesti, fratele mai mic al AFI Palace Cotroceni, a fost evaluat la 66 de milioane de euro, in comparatie cu valoarea de 56,5 milioane de euro de anul trecut. Traficul AFI Palace Ploiesti ramane stabil la 15.000 de vizitatori pe zi. Gradul de ocupare actual al mall-ului din Ploiesti este de 99%.