După ce a deschis magazine în aproape toată Europa, Lidl începe să se preocupe tot mai mult și de comerțul online. Retailerul cu profil de discount a lansat, în Belgia, un portal online care pentru început va vinde cu precădere produse nealimentare.

Lidl BelgiaCu un concept similar celui lansat deja pe piața germană, site-ul va oferi o gamă de 350 de articole non-food din gamele de produse de îngrijire a casei, produse pentru gătit și îmbrăcăminte, precum și articole voluminoase care nu pot fi expuse în magazine.

Scopul platformei este de a pune produsele nealimentare la dispoziția clienților pentru o perioadă mai lungă de timp, în condițiile în care acestea sunt disponibile în magazinele fizice pentru perioade limitate de timp.

”Unele dintre aceste articole vor fi disponibile pe site pentru perioade mai lungi de timp. De exemplu, o cămașă poate fi disponibilă pentru întreaga perioadă a anului, în timp ce o jachetă de schi poate fi disponibilă pe toată perioada iernii”,  a declarat Marjolein Frederickx, managerul de eCommerce al Lidl Belgia, pentru publicația belgiană De Tijd.

Comenzile online vor fi livrate într-un interval de două zile, cu un cost de 2,99 euro pentru fiecare expediție.