Plătește cu poezie a ajuns la a cincea ediție

Pe 21 martie se plătește cu …poezie în sute de cafenele din România, pentru al cincilea an la rând. De Ziua Internațională a Poeziei, Julius Meinl îi îndeamnă din nou pe români să își redescopere creativitatea la o ceașcă de cafea.

În urma unui sondaj realizat de Julius Meinl, a reieșit ca mai mult de 80% dintre oameni se simț deziluzionați de starea actuală a lumii, iar explorarea părții creative a sinelui poate ajuta la îmbunătățirea perspectivei asupra vieții. De aceea, Julius Meinl continuă și în acest an campania „Plătește cu Poezie”, o inițiativă manifestată la nivel global care să ofere oamenilor optimism prin poezie și inspirație prin cafea.

Este dovedit științific faptul că poezia poate avea un impact pozitiv asupra emoțiilor noastre, iar momentul unei cafele este un excelent prilej de inspirație. Cu siguranță, la un anumit nivel, există un poet ascuns în fiecare dintre noi, tot ceea ce trebuie să facem este să-l redescoperim și să-l readucem la suprafață. Marca de cafea vieneză invită clienții în locațiile participante, cu ocazia Zilei Mondiale a Poeziei, pe 21 martie, să-și regăsească sinele poetic. Astfel, toți cei care aleg să participe la această campanie pot folosi versurile ca monedă de schimb pentru a primi o cafea sau un ceai, la alegere, din partea casei. Anul acesta, campania „Plătește cu poezie” se va desfășura la nivel global în 1468 de cafenele din 37 de țări, iar harta cafenelelor participante din întreaga lume poate fi consultată AICI.

 

“Feed the poem”, live, pe 21 martie

Tot de Ziua Internațională a Poeziei, oricine intră pe pagina oficială de Facebook Julius Meinl poate deveni muză pentru artiști. Internauții sunt invitați să lase un comentariu cu o poezie preferată, iar trupa Otherside, împreună cu Helen vor interpreta în timp real, începând cu ora 13:00, toate versurile primite de la aceștia.

„Alăturați-vă să plătiți cu poezie și experimentați modul în care o simplă ceașcă de cafea poate inspira momente creative și poetice în viața noastră”, îndeamnă Marcel Loffler, CEO-ul Julius Meinl.

Anul trecut, campania-manifest a reușit să strangă peste 18.000 de poezii scrise de români din peste 70 de orașe din tară, toate acestea în schimbul cafelelor consumate.



Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Retailers.ro © 2017 All Rights Reserved