Douglas România, divizie a retailerului Douglas GmbH, continuă extinderea rețelei de magazine din România cu un nou punct de prezență în București Mall. Magazinul din București Mall este al 23-lea din rețeaua locală, incluzând și magazinul online – douglas.ro, și cel de-al optulea din București.

„Anul 2017 este un an dedicat extinderii rețelei Douglas. Ne-am concentrat eforturile în această direcție pentru a fi mai aproape de clienți, în retailul tradițional sau online. Magazinul din București Mall este al 23-lea din rețea, iar până la sfârșitul anului ne dorim să creștem rețeaua până la 25 de magazine, incluzând aici și magazinul online douglas.ro”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.

Magazinul are o suprafață de peste 400 mp și este din punct de vedere al dimensiunii și al ofertei de produse, printre cele mai mari magazine Douglas din Romania. Portofoliul de produse prezentat clienților numără peste 10.000 de articole,  atât parfumuri cât și produse de machiaj și îngrijire, branduri de lux binecunoscute, branduri selective precum Eisenberg, Sospiro, Teaology, Sensai,  Coach, Missoni și noi intrări precum brandul de machiaj By Terry și parfumeria Amouage. Oferta este completată de produsele marcă proprie „Douglas Collection”.

Rețeaua de magazine Douglas numără acum 23 de puncte de prezență – un magazin online și 22 de magazine fizice, în 12 orașe. Douglas Romania a încheiat anul 2016 cu o vânzări în creștere cu 21% față de anul anterior și o cifră de afaceri 93 mil. de lei.

Douglas a intrat pe piața locală în 2007 și deține acum un număr de 22 magazine fizice în București, Baia Mare, Braşov, Cluj Napoca, Craiova, Constanța, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Timișoara și Târgu Mureş şi un magazin online – douglas.ro. Oferta Douglas cuprinde produse de parfumerie, îngrijire personală şi înfrumusețare, machiaj sau accesorii și servicii de consiliere beauty, ședințe de machiaj, ședințe de diagnoză a tenului, mini-tratamente și ambalare cadouri.

Douglas GMBH este unul dintre principalii retaileri europeni din segmentul de parfumerie și cosmetice. Oferta sa multi-chanel, care integrează magazinele fizice, online și mobile, cât portofoliul de peste 35.000 de produse actualizate constant, plasează Douglas în primele poziții pe piața competitiva a cosmeticelor selective. În anul financiar 2015/2016, Douglas a generat vânzări de aproximativ 2,7 miliarde de euro.