Starbucks a lansat pe 22 martie 2018, un program special de loialitate pentru toți iubitorii de cafea din România.
Astfel, cel mai mare lanț de cafenele din lume introduce în România un card de fidelitate pre-paid, pre-activat în cafenea, dorind astfel să recompenseze toți clienții din întreaga țară care se înregistrează în programul Starbucks Rewards.
Programul de recompense se bazează pe Stelele acumulate cu fiecare achiziție – la fiecare 2 lei cheltuiți, primești o stea. Fiecare înregistrare include un cadou de bun venit, un bonus de 50 de Stele, astfel încât fiecare fan al cafelei devine membru al clubului exclusiv.
Programul Starbucks Rewards oferă „beneficii suplimentare la fiecare vizită în cafenelele noastre, de la băuturi gratuite până la oferte speciale și acces la băuturi ediție limitată“, a declarat Mateusz Sielecki, Director Regional pentru Starbucks România și Bulgaria.
Pentru a primi o băutură gratuită Tall sau Grande cu un topping la alegere, un membru al programului are nevoie de 100 de Stele. În plus, odată ce adună 200 de Stele într-un an, Statusul unui membru este actualizat la Gold, ceea ce îi oferă mai multe beneficii și oferte speciale, precum 1 topping adițional gratuit la fiecare tranzacție facută. Prin urmare, clienții care au un Card vor avea beneficii la fiecare vizită, nu vor fi nevoiți să aștepte mult pentru următoarea recompensă.
Mai mult, stelele sunt salvate în contul utilizatorului, care oferă acces rapid online, informații în timp real către și din sistem, plus o listă de recompense și cupoane gratuite de scanat în cafenea.
Mai multe informatii despre programul de loialitate pe rewards.starbucksromania.ro.
Noi cafenele deschise
Starbucks a încheiat anul 2017 cu 38 de cafenele în România. Le vom aminti aici pe cel mai recent deschise. Astfel, Starbucks România a deschis în 30 decembrie primul Starbucks drive thru, în Militari Shopping Center şi o cafenea pe Lipscani, vizavi de restaurantul La Mama. Asta după ce în 28 decembrie a deschis noi cafenele în Orhideea Grozăveşti şi la Auchan în Drumul Taberei. Tot în decembrie, renumitul lanţ american de cafenele a deschis unităţi în Sibiu şi Braşov.
Franciza este deținută de AmRest, operator internațional de restaurante, a cărui rețea include mai multe branduri bine cunoscute, cum ar fi KFC, Pizza Hut, Burger King, La Tagliatella.