Lavazza, cafeaua oficială a Roland Garros de 4 ani, înnoiește parteneriatul cu celebrul turneu de tenis până în 2019.

Marele furnizor de cafea este și singura companie din categoria Food & Beverages care are parteneriate cu toate cele patru turnee Grand Slam, a anunțat reînnoirea parteneriatului cu celebrul turneu până în 2019.

Ca scurt istoric în tenis al furnizorului, amintim că turneul Wimbledon din 2011 a adus lansarea parteneriatului oficial cu Lavazza. Treptat, a devenit cafeaua oficială a celor patru turnee Grand Slam.

Roland-Garros, peste 400.000 de cafele espresso servite

“Suntem deosebit de onorați să anunțăm reînnoirea parteneriatului nostru cu Roland-Garros, un turneu legendar care reprezintă valorile pe care Lavazza le împărtășește cu lumea tenisului”, a declarat vicepreședintele grupului, Giuseppe Lavazza (foto mai jos în stânga, cu Guy Forget, directorul turneului Roland Garros).

Roland-Garros ocupă o poziție importantă în clasamentul celor patru turnee Grand Slam care au parteneriate cu Lavazza. În 2017, 400 de barista au fost instruiți special pentru această ocazie, servind 402.219 cafele. În plus, Franța este cea de-a doua cea mai mare piață de desfacere pentru Lavazza după Italia, fiind totodată și prima țară unde a fost creată o filială a companiei: o țară de importanță majoră pentru Lavazza care, prin acest parteneriat, evidențiază și investiția pe care compania o face în Franța, pe lângă investițiile de pe piața cafelei.

“Federația Franceză de Tenis este onorată să extindă parteneriatul cu Lavazza și suntem încântați că Roland-Garros va continua să beneficieze de expertiza brand-ului italian”, a declarat Guy Forget, directorul turneului de la Roland-Garros.

Despre Grupul Lavazza

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea de subsidiare proprii şi distribuitori, exportând aproximativ 63% din producţia sa totală. Lavazza are aproape 3.000 de angajaţi  şi o cifră de afaceri ce depăşeşte 2 miliarde de euro (estimat pentru 2017).

Compania are peste 25 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată.

Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit sisteme de pregătit espresso cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale.

Lavazza și-a consolidat poziția în piață și prin încheierea unor parteneriate valoroase. Astfel Lavazza este partenerul turneelor de tenis de Mare Șlem din lume, dar și partenerul unor evenimente artistice și culturale, colaborând cu muzee precum Guggenheim din New York, Peggy Guggenheim Collection din Veneția și  The Hermitage State Museum din St. Petersburg, Russia.

În traseul de dezvoltare globală, grupul Lavazza a făcut achiziții strategice cum ar fi Carte Noire în Franța (2016), Merrild în Danemarca (2015), Kicking Horse Coffee în America de Nord (2017).

Mai mult, în 2017 grupul și-a mărit rețeaua de distribuție prin achiziția Espresso Service Proximité din Franța și Nims în Italia.