Cu 30 de magazine pe plan local, Intersport, una dintre cele mai mari rețele de magazine de articole sportive din lume, a lansat primul concept store inovator din România, la AFI Cotroceni. Noul concept are şi angajați – consilieri sportivi.
„Cu o abordare diferită în ceea ce privește activitățile sportive, echipamentul și nutriția, acesta este primul concept store Intersport 2.0 din România”, a declarat Antoniu Nițuleasa, Director General Intersport România (foto mai jos, în centru).
Magazinul modernizat Intersport se întinde pe o suprafață de 825 mp și este proiectat astfel încât secțiunile, împărțite pe activități sportive, să fie distincte, iar consumatorii să descopere zonele cu ușurință. În magazin se regăsesc produse din toate categoriile sportive importante, cum ar fi Alergare, Fitness, Outdoor (Sporturi de iarnă / Drumeții), Sporturi de echipă, Înot, Tenis, precum și noile tendințe în Sport Style. De asemenea, secțiunea pentru copii este bine reprezentată, cu o diversitate de produse, de la îmbrăcăminte, pantofi, accesorii pentru diferite tipuri de sporturi.
În acest magazin, clienții pot afla informații și testa produse în zone dedicate, precum:
- „Soccer Grass Split”, o zonă specială pentru testarea pantofilor de fotbal în funcție de teren.
- „Ecrane digitale” cu afișaje speciale pe ecranul tactil pentru navigarea pe e-Shop și cumpărături online.
- „Foot scan & Analiză Dinamică”, analiză 3D pentru fotbal, oferind informații exacte privind forma piciorului și morfologia, dar și detalii despre modele specifice de încălțăminte care se potrivesc cu caracteristicile piciorului.
Despre Intersport
Intersport România, prezentă în România încă din mai 2004, este o companie subsidiară Grupului Fourlis şi este administrată local de către Genco Trade. Aceasta din urmă a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri netă de circa 179,4 milioane de lei, un profit de 12,8 milioane de lei şi un număr mediu de 383 salariaţi.