Veranda Mall, mall-ul de proximitate de la Bucur Obor a primit doi noi retaileri: Trenta Pizza și Colin’s. Trenta Pizza, o companie 100% românească care oferă serviciul de livrare pizza în București, va diversifica oferta din zona de food a mall-ului, iar Colin’s va completa oferta de produse fashion.

Trenta Pizza din Veranda Mall este prima deschisă într-un centru comercial și a 11-a unitate deschisă în București. Restaurantul are o suprafață de 86 mp și a presupus o investiție de 135.000 de euro. Odată cu deschiderea locației din Veranda Mall au fost introduse în meniu noi categorii de produse, disponibile doar pentru comenzile realizate pe loc: pizza la tava, supe, sandvișuri panino și burger. Până acum Trenta Pizza a oferit serviciul de livrare la domiciliu dar si posibilitatea de a comanda și prelua comanda pentru acasă din restaurant.

„Trenta Pizza a ales să fie alături de consumatorii tăi și a ales Veranda Mall ca destinația ideală pentru a deschide primul său restaurant dintr-un mall. Compania își propune să își mențină poziția de lider în București pe segmentul de livrări pizza la domiciliu și să dezvolte rețeaua de restaurante care să ofere serviciul de livrare, pizza la pachet (take away), posibilitatea clienților de a consuma pizza în locații (dine-in) dar si prezența pentru prima dată în food-court-ul unui mall” a declarat Andrei Bartesch, Marketing Director Trenta Pizza

Aflată în continuă extindere, franciza Colin’s deschide cel de-al 21-lea magazin în cadrul Veranda Mall, pe o suprafață de 355 mp, cu o investiție totală de aproximativ 200.000 de euro. Aici vor fi comercializate produse casual din denim, pentru consumatori de toate vârstele.

„Continuăm să încheiem parteneriate cu locații importante din București și din țară” a declarat Silvia Simion, Area Manager Colin’s”

„Veranda Mall are un nivel ridicat de conversie al vizitatorilor în consumatori, deoarece suntem un mall de proximitate. Prin aceste deschideri, Veranda Mall diversifică opțiunile de petrecere a timpului liber și de shopping pentru clienții săi, lucru care se va reflecta și în creșterea traficului”, a completat Maria Crăciun, Centre Manager Veranda Mall.

La Veranda Mall continuă lucrările de reconfigurare și de extindere, pentru a găzdui un cinematograf.

Despre Veranda Mall

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați închiriabili și o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Metropolis, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Sultan, English Home, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom.

Despre Trenta Pizza

Trenta Pizza este o companie 100% românească ce oferă serviciul de livrare pizza în București. Trenta Pizza activează pe segmentul de livrări pizza la domiciliu din 2005 și operează 11 locații de unde se livrează pizza la domiciliu și se comercializează pizza la pachet. Planurile de extindere vizează cel puțin 7 noi locații în București în următorii 2 ani. Compania a fost gândită încă de la început să se dezvolte în București dar și în alte orașe din România. În următorii ani, compania are în vedere extinderea în alte orașe din România în sistem de franciză.

Despre Colin’s

 Colin’s continuă să reinventeze jeansi din 1983. Colin’s este un brand de jeans cu produse casual, diversificate, pentru femeile și bărbații de toate vârstele, la prețuri accesibile. Fabrica mamă se află în Turcia, însă brand-ul Colin’s este prezent în peste 38 de țări cu peste 600 de magazine. Primul magazin din România s-a deschis în anul 1997 ca franciză, iar în ultimii ani, brand-ul este implicat direct în procesul de extindere. În prezent în România există 21 magazine, dintre care 11 în București și 10 în țară, în orașele Craiova, Cluj, Constanța, Iași, Brasov, Bacău, Galați, Pitești și Ploiești. Brandul își propune dublarea numărului de magazine până la finele anului 2019.