Peroni Nastro Azzurro, o nouă identitate vizuală

Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiană numărul 1 în lume (Volum de vânzări, Raportul Global Data, 2017) introduce un nou logo și lansează pe piața din România o nouă sticlă și un nou pahar, însoțite de un ambalaj și o identitate vizuală cu elementele iconice ale brandului.
Semnătura lui Giovanni Peroni – fondatorul Birra Peroni – este gravată atât pe sticlă, cât și pe pahar. Noua identitate vizuală include și schimbarea etichetei, care are acum o formă hexagonală.
Şi paharul are un nou design, cu o nouă bază hexagonală, care se potrivește cu forma noii etichete.
„ Noua sticlă și noul pahar duc mai departe personalitatea Italiei moderne cu un design minimalist, inspirate în același timp din istoria brandului”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.
Noile ambalaje sunt disponibile în reţelele de comerţ modern şi tradiţional din România de la începutul lunii martie și includ sticla nereturnabilă de 330ml, varianta de 500ml disponibilă la doză și sticlă returnabilă, precum și Peroni Piccola la 250 ml.
Despre Peroni Nastro Azzurro
Birra Peroni a demarat producția de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Roma, fiind lansată la nivel mondial în anul 2005. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul Ursus Breweries, o bere blondă premium, disponibilă îmbuteliată (250ml, 330ml, 500ml sticlă și doză) și draught.
Despre Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood.
No related posts.