Telefoanele, laptopurile, tablete, multifuncționalele, sistemele PC, componentele pentru PC și televizoarele sunt cele mai vândute produse în perioada de dinaintea începerii anului școlar și fac obiectul deja tradiționalelor campanii de Back to School.
Finalul lunii august și începutul lunii septembrie sunt sinonime cu creșterea accelerată a vânzărilor în retail și, așa cum reiese din comportamentul de consum al clienților evoMAG, este cel mai bun moment de achiziție de dinaintea campaniei de Black Friday.
„Punem accentul în această campanie pe produse de bună calitate, dar la un preț scăzut, pentru ca orice copil din România să aibă acces la produsele din categoria IT&C de care are nevoie pentru școală”,
Începând cu 26 august și până pe 8 septembrie, evoMAG desfășoară campania „Back to School” și oferă reduceri de până la 70% la peste 3.500 de produse.
„Ne aşteptăm și anul acesta la o creștere de 20 – 25% a vânzărilor în perioada următoare, pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an şcolar”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG, menţionând că un avans similar în vânzări se va resimţi la nivelul întregii pieţe de retail online IT&C.
Despre evoMAG:
evoMag este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuților.
evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.
evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.