Ciucaș Malzbier, ediție limitată Oktoberfest

Ciucaș lansează Ciucaș Malzbier, o ediție limitată dedicată celei de-a zecea ediții de Oktoberfest, desfășurată anul acesta în perioada 6-16 septembrie în Brașov.
De 10 ani, berea Ciucaș aduce relaxare zecilor de mii de vizitatori ai Oktoberfest. În cinstea ediției aniversare, Ciucaș lansează o ediție limitată Ciucaș Malzbier, care păstrează notele de bază Ciucaș, are o culoare arămie datorată extractului de malț adăugat, are un gust puțin mai amărui și un grad de alcool mai ridicat.
Noua ediție va fi disponibilă până la finalul lunii noiembrie și este disponibilă atât în cadrul Oktoberfest și în rețelele de comerț modern și tradițional. În cadrul festivalului, Ciucaș Malzbier va fi disponibil în exclusivitate la draft.
„Ciucaș este berea care a însoțit Oktoberfest de la începuturile sale. Este un festival de care ne simțim foarte apropiați și ne-am bucurat să marcăm aniversarea a 10 ediții printr-un cadou special oferit festivalului și vizitatorilor săi”, a declarat Andrei Mihăila Crăciun, Senior Brand Manager Ciucaș.
„Experiența Oktoberfest nu ar fi aceeași fără Ciucaș care ne-a fost alături în toate edițiile. Susținerea unui brand apreciat și popular în rândul brașovenilor este foarte importantă pentru noi. Anul acesta, experiența este completată de o lansare specială”, a declarat Anemona Hermeneanu, Director Evenimente & PR Oktoberfest.
Ciucaș le-a pregătit vizitatorilor o mulțime de prilejuri de relaxare și distracție: pescuitul de doze de Ciucaș din heleșteu, jocul de table pe un format gigant sau întreceri între cine aruncă cei mai mulți covrigi pe coarnele cerbului Cornel.
Despre Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, St. Stefanus, Azuga Nepasteurizată şi Stejar.
Despre Asahi
Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţionează sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).