Pentru Carrefour România, anul 2023 înseamnă și deschiderea a cinci noi magazine Market în București, Ocna Mureș și Craiova. Astfel, retailerul depășește borna de 190 de unități în acest format la nivel național, dintr-un total de peste 430 magazine.
Marele retailer a planificat anul acesta și procese de remodelare pentru 20 de magazine Market, după ce în 2022 a finalizat 45 de remodelări la nivel național.
Cele cinci magazine din București, Ocna Mureș și Craiova (de pe strada Făgăraș) au o suprafață de vânzare de până la 890 mp.
„Pe lângă expansiune, ne concentrăm și pe remodelare, inclusiv în ceea ce privește gestionarea consumului de energie”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, COO Carrefour România.
„La finalul lunii iunie am montat uși la vitrinele de frig în 45 de magazine, iar în nouă din cele 20 de remodelări planificate anul acesta, am înlocuit echipamentele de frig”, a precizat Ramona Huștiu, Director Operațional Supermarket.
Cele cinci noi magazine sunt localizate în: București – Aleea Lunca Cernei nr.6A, sector 6; strada Economu Cezărescu 34-32, sector 6; strada Subcetate, nr 49, sector 1; Ocna Mureș, str. Cuza Voda Nr. 51; Craiova, str. Făgăraș nr 6C.
Despre Carrefour România
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.
În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.