De la Mos Craciun barbatii isi doresc electronice (18,9%) si articole vestimentare (11,6%), in timp ce femeile isi doresc schimbarea garderobei (14,8%) si innoirea colectiei de bijuterii si accesorii (11,5%), potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata Reveal Marketing Research.

Pe de alta parte, in topul listei de cumparaturi se afla, ca si in anii trecuti, achizitionarea de jucarii pentru copii (49,1%), urmata de achizitionarea de articole vestimentare (46,8%), accesorii personale (28,6%), decoratiuni de casa (23,8) si electronice (12%).

In ceea ce priveste asteptarile cu privire la persoana care le va oferi cel mai frumos cadou, 68% dintre romani prefera sa isi aleaga singuri cadourile. Cu toate acestea, 53,3% dintre barbati sunt convinsi ca sotia sau iubita le vor oferi cel mai frumos cadou, in timp ce 20,9% dintre femei au siguranta ca cel mai frumos cadou il vor primi de la copii.

” In 2013, majoritatea romanilor vor aloca pentru cadouri un buget cel putin egal cu cel din 2012, barbatii fiind mai generosi cu partenerele de viata, iar femeile concentrandu-se mai mult pe cadourile pentru copii”, a spus Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research.

Mai mult, 27,7% dintre barbati sustin ca in 2013 vor achizitiona pentru cei dragi cadouri mai scumpe, in timp ce femeile (40,9%), mai cumpatate, vor aloca aceeasi suma ca anul trecut.

Studiul a fost realizat in perioada 09-11 decembrie 2013 pe un esantion de 1006 persoanecu varsta de peste 18 ani, rezidente ale mediului urban. Marja de eroare calculata este de +/- 3.1%.