Romanii iubesc sarbatorile. Si platesc pentru aceasta placere.

Vanzarile de bomboane de ciocolata, cosmetice, vinuri si flori cresc de zeci de ori de sarbatori precum Sfantul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie si 8 Martie, potrivit estimarilor retailerilor.
“Romanii sunt euforici cand este vorba de sarbatori. Vanzarile cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare crestere, dupa care urmeaza fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intima”, a declarat directorul de marketing al Carrefour Romania, Andreea Mihai.
La randul sau, Marius Dosinescu, directorul executiv si fondatorul floridelux.ro, spune ca vanzarile de flori cresc in perioada acestor sarbatori de pana la zece ori.
“Vanzarile de flori cresc de pana la zece ori, iar de Craciun chiar si mai mult, depinde de strategia fiecarui comerciant in parte”, a aratat Dosinescu.
Photo credit: ejorpin / Foter / CC BY-NC