Un bucurestean viziteaza anual aproximativ trei centre comerciale. Acesta merge intr-un centru comercial de 7 ori pe luna petrecand aici in medie o ora, potrivit datelor DTZ Echinox in cadrul conferintei retailArena – Innovation in Retail, organizata de Wall-Street.ro.

“Un client petrece, in medie, circa 67 de minute intr-un spatiu comercial, diferenta fiind data de ancorele de divertisment, in acest caz timpul petrecut de catre vizitator crescand cu 17 pana la 19 minute”, a declarat Sebastian Mahu, head of property management in cadrul DTZ Echinox.

DTZ
Preferintele romanilor in selectarea centrelor comerciale. Sursa: DTZ Echinox/ Wall-Street.ro

Potrivit acestuia factorii de decizie luati in considerare de un consumator in selectarea unui centru comercial sunt accesibilitatea, calitatea brandurilor, magazine cu preturi reduse, diversitatea serviciilor si locurile de parcare.

Exista evident diferente intre preferintele angajatilor obisnuiti, celor cu functii de conducere si celor fara o ocupatie.

Daca managerii prefera in primul rand accesibilitatea in centrele comerciale, brandurile de calitate si spatiile de parcare, angajatii obisnuiti prefera pe langa accesibilitate, calitatea brandurilor si diversitatea serviciilor si magazinele cu preturi speciale.  Persoanele care nu muncesc dar merg in centrele comerciale cauta mai mult diversitatea serviciilor si magazinele cu preturi reduse.