Strategia prin care Cris-Tim a reusit sa-si creasca afacerea cu 15%

“Anul 2014 a fost unul de crestere si de investitii. Achizitia celor mai noi tehnologii de productie, siguranta alimentara si eficientizarea proceselor au fost prioritare pentru noi in acest an si ne propunem sa continuam in aceeasi directie si in 2015. Ne-am concentrat eforturile, de asemenea, pe eficientizarea distributiei directe, prin extinderea parteneriatelor cu retelele de magazine de proximitate. Totodata, ne-am dezvoltat portofoliul de produse, am extins anumite branduri si categorii, acoperind mai bine cererea de produse Cris-Tim pe segmente cu potential mare de dezvoltare: produsele crud – uscate si feliate“, a declarat Radu Timis, presedintele Grupului Cris-Tim explicand partial motivele care au determinat cresterea.
In 2014 peste 8 milioane de euro au fost alocate achizitiei de echipamente de ultima generatie si liniilor de ambalare si procesare a carnii. Investitiile au fost directionate, de asemenea, si catre divizia de productie si procesare a laptelui, care in acest moment a ajuns sa proceseze o cantitate de 12.000 litri de lapte pe zi, obiectivul de productie pentru urmatorii ani fiind de 16.000 litri de lapte pe zi.
No related posts.