Lantul de magazine de cosmetice Douglas Romania lanseaza linia de produse de machiaj sub marca proprie – Douglas Make-up.

Linia include 300 de noi produse ce se adauga  la portofoliul brandului propriu.

douglas“Decizia de a extinde segmentul de produse proprii in Romania vine si din observarea unor schimbari in comportamentul de achizitie al consumatorului. Vedem aceasta tendinta si in alte segmente din retail, unde brandurile proprii primesc din ce in ce mai multa atentie. Daca pe zona de parfumuri, de exemplu, sonoritatea brandului este inca un driver puternic, pe segmentele de cosmetica si make-up incepe sa primeze calitatea produselor, demonstrata prin testare, si un raport calitate – pret foarte bun”,  declarat adaugat Lavina Ivas, Country Manager Douglas Romania.

Douglas Make-up include o gama completa de produse de machiaj, de la rujuri, fonduri de ten, creioane de ochi si tusuri, lacuri de unghii la mascara si farduri,  cu preturi pornind de la 17 lei, pentru un lac de unghii, si ajungand la 77 de lei, pentru o pudra.

Gama Douglas Make-up a fost lansata in aceasta primavara la nivelul retelei regionale a Douglas, Romania fiind printre tarile selectate pentru implementarea in primul val, alaturi de Germania, Austria, Polonia si Olanda.

Douglas comercializeaza in prezent 11 de branduri sub marca proprie din zona de ingrijire personala, ingrijire a parului si parfumerie.