Selfridges lanseaza in martie conceptul de centru comercial unisex

Linia dintre imbracamintea pentru femei si barbati a devenit din ce in ce mai neclara: fetele imprumuta hainele si croielile barbatesti – de la pantaloni, la camasi, costume, iar barbatii adopta linii mai feminine. Astfel curentul hainelor unisex devine unul tot mai puternic.
De aici si hotararea retailerul de lux Selfridges sa lanseze pe 1 Martie – Agender, un pop up store unisex.
Spatiul isi doreste sa permita clientilor sa cumpere si sa se imbrace dupa dorintele lor, fara limitari si tabuuri.
Designerul Faye Toogood a gandit conceptul care se extinde pe trei etaje in centrul comercial Selfridges din Oxford Street. In plus, cateva zone “neutre” au fost gandite pentru magazinele din Manchester si Birmingham, precum si online.
Magazinul care va fi deschis pana in luna aprilie nu va avea manechine – femei sau barbati, ci va utiliza fotografii, filme si muzica pentru a prezenta colectiile unisex ale brandurilor.
Printre liniile unisex din magazin – multe vandute exclusiv la Selfridges din Marea Britanie – va fi o colectie capsula Bodymap; va fi lansata colectia Nicopanda a Nicola Formichetti; si o colectie de incaltaminte Underground.
Chiar si produsele de ingrijire si accesoriile vor fi prezentate impreuna.